גלי את נבחרת מומחי הטיפוח:
...
עשרת הדברות לטיפוח שכל אישה חייבת לדעת
  1. גבות - אנו אמורות להתייחס לגבות שלנו בדיוק כפי שאנו מתייחסות לשיער שלנו - לכן, לפני יציאה מהבית - הקפידי לסרק את הגבות כלפי מעלה, שיערות שיוצאות מתחום הגבה ניתן לגזור עם מספריים ייעודיות, מרחי טיפה חומר לשיער או ג'ל על הגבות והשתמשי במסרק גבות . אם אין ברשותך מסרק גבות- קחי מסרק של מסקרה ישנה- שטפי היטב והשתמשי כמסרק.
    גבות
    (צילום: depositphotos)
     
  2. ציפורניים - צריכות לשייף או לקצץ את הציפורניים? עדיף שתעשו זאת לאחר המקלחת כאשר הן רכות ונוחות יותר לטיפול.
    לאחר הגזירה יש להשתמש במשייף שמציע מספר אופציות- אחת: שיוף גס יותר לקיצור הציפורניים ועיצוב צורתן, השני: ליטוש והחלקת הציפורן.
     
  3. נשירת שיער - אז ברור שיש אלפי מסיכות בשוק שעוזרות למנוע נשירת שיער, אך אחד הטיפים החשובים למניעת נשירת השיער הוא אחרי המקלחת.
    חורף, קיץ, סתיו, אביב- סיימת לחפוף ולשטוף את השיער? סיימי את המקלחת עם מים קרים על השיער (נשמע קשוח לחורף אך יעיל ביותר)  המים הקרים דואגים לסגירת הנקבוביות של השיער וכך מונעות את נשירתו. זכרי- חום פותח נקבוביות, קור סוגר אותן. כנל לגבי פילינג והוצאת שחורים מהפנים.
     
  4. שיער בריא – הולכת כל היום עם קוקו מתוח ואסוף? את חונקת את השיער שלך. שיער בריא זה שיער שנושם אוויר, ולכן הקפידי ללכת עם שיער פזור ברוב הזמן וגם אם את חייבת לאסוף, השתדלי לאסוף בצורה רופפת ולא מתוחה.
     
  5. איפור - ביומיום מומלץ ללכת עם כמה שפחות איפור, גם כדי לשמור על עור הפנים ולאפשר לו לנשום וגם כדי להבדיל בין אירוע ליומיום ככה שנרגיש מיוחדות יותר כשיוצאים בערב בחגיגיות.
    טיפים לאיפור קליל
    * נסי לוותר על המייק אפ ביום יום ולהשתמש רק בפודרה אטומה, הטפיחי בטפיחות קטנות על העור עם דגש על איזורים בעייתיים עם אדמומיות.
    * נסי להחליף את המסקרה השחורה למסקרה חומה שנותנת מראה עדין יותר. השתדלי לבחור במסקרה עם שיערות קטנות כדוגמת המיקרוסקופית.
    * נסי להחליף את מראה הסומק הכבד עם ברונזר ומברשת רחבה- כך שייתן מראה קליל של שיזוף בצידי הפנים, באיזור הסנטר ובצידי המצח למעלה.
    * הקפידי על שימוש בשפתון בצבע השפתיים , גם "לאבלו" אדום עושה את העבודה ונותן מראה טבעי ומודגש.
    * הניחי עם האצבע טיפה צללית לבנה מתחת לעין באיזור "השקיות השחורות".
     
  6. בושם – מי אמר שבושם שמים רק בצוואר?
    את הבושם יש להתיז בפרק כף היד ועל ידי  האצבעות יש לשים גם בקיפול של המרפק הפנימי. את הבושם שהתזת בצוואר מרחי עם האצבעות גם באיזור שמאחורי האוזן. וממה שנשאר בידיים אפשר לתת טפיחות קלות באיזור הלחיים – כך שלכל מקום שתלכי תשאירי שובל של ריח נהדר אחרייך.
    בושם
    (צילום: depositphotos)
     
  7. הסרת שיער - גילוח היא פעולה שאנו מבצעות כמעט על בסיס יומיומי. הנה כמה טיפים שיקלו עלייך:
    * נסי להשתמש במרכך לשיער להסרה חלקה ויעילה יותר.
    * בירך למעלה ברגל האחורית שימי לב שלא כל השיערות צומחות באותו כיוון, לכן כשאת מסירה שם שיערות הסירי בשני הכיוונים.
    * את סיום הגילוח מומלץ לשטוף במים קרים לסיוע סגירת הנקבוביות.
    * חובה להשתמש בקרם גוף לאחר ההסרה ומומלץ באחד שמושתת על אלוורה וחומרים מרגיעים- וזה כדי לסייע לסגור בחזרה את הנקבוביות ולמנוע אדמומיות וגירודים.
     
  8. שמירה על עור הפנים - כל ערב לפני שאת הולכת לישון מומלץ לעבור על הפנים עם פד צמר גפן ומים מיסלריים. המים המיסלריים מסייעים גם בהסרת איפור ולכלוך מהעור וזאת מבלי להפר את האיזון הטבעי של העור בניגוד לסבונים לפנים שמסירים הרבה תאים חיוניים.
    שמירה על עור הפנים
    (צילום: depositphotos)
     
  9. שגרת בוקר - רגע לפני שאת פותחת את היום שלך, ולאחר כמה שעות שמערכת העיכול שלך הייתה בהפסקה מלאה, חשוב להקפיד על מה אנחנו מכניסות לפה ברגע שאנחנו מתעוררות.
    במידה והינך סובלת מנפיחות בבטן הטיפ הבא- יעשה לך פלאים באופן מיידי.
    שתי כוס של מים חמימים עם חצי לימון, כפית שמן זית וכפית שמן אורגנו.
    זה גורם לשיפור עור הפנים, מסייע בירידה במשקל, מסייע בחילוף חומרים, מחזק את הגוף והשרירים והרשימה עוד ארוכה.
     
  10. שיניים וצחצוח נכון – רופאי שיניים טוענים כי אם לא צחצחת את החניכיים זה כאילו לא צחצחת בכלל. אז למקרה שלא ידעת זאת עד לרגע קריאת הטיפ הזה- כדאי להתחיל לאמץ.
    צחצוח נכון של שיניים אמור לארוך כ 2 דקות, ופרט לשיניים עצמן שיש לצחצח (לא בחוזקה כי גם זה פוגע בשן)  יש להקפיד לעבור עם המברשת על החניכיים ולסיום גם על הלשון.
    את מברשת השיניים יש להקפיד להחליף במקרים הבאים: 1. לאחר סיום מחלה 2. כשהשערות כבר מתחילות להראות רופפות 3. לאחר חודש.
    שיניים וצחצוח נכון
    (צילום: depositphotos)

 

שיתוף
0 תגובות לכתיבת תגובה
היה הראשון להגיב
כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך