גלי את נבחרת מומחי הטיפוח:
...
איך להפוך את החופה שלך למושלמת? טיפים לעיצוב חופה בקלי קלות

בכל עונות השנה אפשר לתת תשומת לב מיוחדת לאלמנט אחד או יותר לעיצוב החופה שלך ולתת לעצמך לבטא את כל מה שמיוחד וקסום בך.

החופה זה החלק המרגש ביותר במהלך האירוע והוא צריך להיות מרהיב ביופיו. קרוב לוודאי שזהו אחד הרגעים החשובים בחייכם זה לב ליבו של הערב. לכן עיצוב החופה מקבל חשיבות מרובה. עיצוב חופה אישית נותנת אפקט מיוחד וזאת הדרך להעביר את האמירה האישית שלכם כזוג שפותח את חייכם החדשים.

אספנו לכם את הטרנדים והעיצובים הכי חמים לשדרוג החופה.

אך לפני עיצוב החופה יש כמה החלטות שצריך לקבל:

  1. גודל החופה - תבדקו כמה אנשים אמורים להגיע (משפחה, חברים טובים) ולפי כך תחליטו על גודל החופה. למה זה חשוב? חופה גדולה מידי עם מספר אנשים מועט נותן הרגשה של ריקנות ולא מצטלם יפה. חופה קטנה מידי עם כמות אנשים גדולה יכולה למנוע מחלק רב של האורחים הקרובים לא לראות את הטקס ואו אפילו את הצעידה לחופה החתן והכלה שהם מרכז האירוע. 
  2. מיקום החופה – למיקום החופה יש חלק מאוד חשוב, המיקום הוא הגורם העיקרי לנוחות במהלך החופה לחתן ולכלה. מה זאת אומרת? אם החופה תתבצע בשקיעה אבל עם הפנים לזוג זה יגרום לסנוור הזוג ולאיכות התמונות לרדת, לעומת זאת גם עם השקיעה לצד של האורחים זה יגרום לסנוור האורחים וגם הם לא יוכלו לראות טוב את הטקס עצמו לכן שימו לב למיקום החופה ותבדקו שהיא במיקום טוב גם לכם וגם לאורחים שלכם. 
  3. גובה החופה - בכל אירוע של חתונה החופה היא החלק החשוב והמרגש ביותר, לשם זה התכנסו כל המשפחות והחברים, לראות את טקס החופה. לכן כדאי לתכנן שהחופה תהיה גבוהה וכך יתאפשר לכל אורחי החתונה לראות אותה. גם אם החתונה בים או אפילו במקום מישורי תוודאו שתהיה לכם אפשרות להגבהה קטנה. 
  4. שעת החופה - השעה שבה תצעדו לעבר החופה. ישנם זוגות רבים שבוחרים לקיים את טקס הקידושין בשעת השקיעה, לכן בזמן עיצוב החופה תוכלו כבר לוותר על אלמנטים שלא רלוונטיים, למשל תוכלו לוותר על נרות או כל תאורה אחרת.
  5. במה מוארת - האור על החופה קריטי מאוד, הוא משפיע על התמונות שלכם ועל הנראות שלכם. תבדקו שהאור לא חזק מידי ומשתלב טוב במראה התמונות ובנוסף שאתם לא מרגישים מסונוורים מהאור.

עיצוב השביל לחופה שלך:

עיצוב השביל לחופה שלך
(צילום: depositphotos)

עיצוב השביל לחופה שלך
(צילום: depositphotos)

עיצוב השביל לחופה שלך
(צילום: depositphotos)

  1. שביל שהוא למעשה שמיכה צבעונית ופורחת שהופך את הדרך אל החופה לפשוט מהממת.
  2. שילוב עמודי שביל לחופה - תוכלו להוסיף שביל של עמודים מסוגים שונים, מוגבהים נמוכים, חלקם יכולים להיות בעלי תאורה מתחלפת וחלקם יכולים להשתלב עם פרחים או עלים.
  3. צבע השביל - לחופה יש בדים בצבעים שונים, אפשר לקחת את זה לצבע הרגיל הלבן היוקרתי או לגוון בצבעי פסטל צבעוניים, אם בחרתם בצבע הבד שעליו תלכו בדרך לחופה תוכלו להוסיף לו כמה אלמנטים מגניבים שישדרגו לכם את המראה לעיצוב מרשים ומיוחד. לדוגמה: ציטוטים או משפטים בעלי משמעות, תדפיסו אותו על בד החתונה ותמקמו אותו לפני עלייה לחופה. דוגמה נוספת - פיזור עלי כותרת בצבעי האירוע על שטיח הבד הלבן.
  4. אם אתם אוהבים קונספט של וינטג' או אוריינטלי ושיקי אתם יכולים לצאת מהחשיבה הרגילה ולבחור בשביל העשוי משטיחים. 
  5. שילוב של ירוק טבעי עם הצבע הלבן, אם זה עלי כותרת מפרחים טריים בצד הדרך או עציצים גדולים וירוקים, קונספט טרופי או כפרי אשר יתנו אפקט מיוחד. 
  6. המראה הקלאסי - שזירת פרחים בצד הדרך, סידורי פרחים בגדלים שונים, בצבעים ובסוגי פרחים שונים עם שדרוג קל, במקום לשים פרחים בתוך אגרטל רגיל אפשר ליצור מראה שונה לאגרטלים . לדוגמה : צנצנת מיוחדת שתלויה לצד הדרך ובה פרחים.
    דוגמה נוספת: אפשר להוסיף את סידור הפרחים על עמודי השביל.
  7. להוסיף לשביל שלטים עם ברכות מאנשים קרובים, ברכות אחד לשני או ציטוטים משירים ומשפטים.
  8. חתונות קונספט - במידה ולחתונה שלכם יש קונספט מסוים אתם יכולים לשלב אותו גם בעיצוב בחופה. לדוגמה: אם החתונה ליד הים אפשר לשלב כוכבי ים, צדפים. אם החתונה בסגנון טרופי תוכלו לשלב קוקוס, אננס, עלים ירוקים גדולים.
  9. הוספה של אלמנטים - כל טוויסט הכי קטן של עיצוב לטקס יעשיר לכם את הרגע המיוחד הזה. לדוגמה: נרות, נרות גדולים או קטנים הם גם יכולים להיות לצד פרחים או מעל שביל פרחים. בנוסף, אפשר להוסיף בלונים בצבעים שונים, ספרים, וכל מה שעולה לכם לדמיון.

עיצוב השביל לחופה שלך
(צילום: depositphotos)

שיתוף
0 תגובות לכתיבת תגובה
היה הראשון להגיב
כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך